Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Съб Мар 28, 2020 8:07 pm
 


Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:20 pm
Мнения: 19
Автомобил: СААБ 9-3 TiD 2,2 1999год.
Здравейте, колеги.
Прегледах форума назад до 2015 год. но не срещнах моя проблем. Колата е 2,2 TID 115 к.с. 1999 г. Накратко:
Когато се включват подгряващите свещи пали от половин оборот. Когато не се включват - след 5-6 секунди въртене. Въпрос 1: Може ли софтуерно да се коригира температурата при която свещите да се задействат? Естествено нагоре.
Въпрос 2: Явно не се касае до въздух в горивната магистрала. Тогава какво може да е(в смисъл ако някой е имал този проблем, какво се е оказало)?
Забележка: При паленето без да се включат свещите, в първия момент изхвърля тъмносив пушек.
Благодаря Ви предварително!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Съб Мар 28, 2020 9:00 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 14, 2019 12:04 pm
Мнения: 21
Местоположение: Бургас
Автомобил: Сааб 2,2
Здравей колега, проблем за който пишеш познат ми, имаш проблем със веригата, когато е малко се разтегнала, се променя ъгъла на распредилителния Вал, другия вариант веригата и центровка на нафтова Помпа, дай центровката малко по рано и всичко ще бъде Ок. поздрави. Владимир.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Нед Мар 29, 2020 9:58 am
 


Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:20 pm
Мнения: 19
Автомобил: СААБ 9-3 TiD 2,2 1999год.
Здравейте, Владимире.
Благодаря за оперативния отговор. Доколкото зная, тези помпи са ротационен тип, но не съм наясно как практически да увелича малко "аванса". Достатъчно ми е да видя или прочета от някъде как става това. Ако не Ви затруднявам, дайте ми съвет. :)
С уважение: Иван Пешев


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Нед Мар 29, 2020 10:47 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 14, 2019 12:04 pm
Мнения: 21
Местоположение: Бургас
Автомобил: Сааб 2,2
imagineren написа:
Здравейте, Владимире.
Благодаря за оперативния отговор. Доколкото зная, тези помпи са ротационен тип, но не съм наясно как практически да увелича малко "аванса". Достатъчно ми е да видя или прочета от някъде как става това. Ако не Ви затруднявам, дайте ми съвет. :)
С уважение: Иван Пешев

Здравей Иван, да помпата ротациона, помпата се захваща с веригата от колянов вал, на самата помпа има "фланец с който може да се променя центровката, другия вариант погледни, как при теб се захваща помпа към блока с три или четири болта? ако отвори на помпата направени елепсовидно, това е най лесно да променяш центровката: спираш двигател;малко отхлабваш тези болтове и малко завърташ помпата към двигател 1-2 милиметра, затягаш болтове, палиш колата.Работа е там, че съм в момента извън България, ще бъда чак през май в Бургас.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Нед Мар 29, 2020 11:36 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 14, 2019 12:04 pm
Мнения: 21
Местоположение: Бургас
Автомобил: Сааб 2,2
Здравей отново, ето снимката да видиш как изглежда помпата(ротациона)и как може лесно да се центрира 10-15 минути, ако няма елипси, тогава вече се сваля от пред капак, където веригата и от там се регулира, работа за 1-2 часа.
Прикачени файлове:
Коментар на файл: Елипси на помпата
.jpg
.jpg [ 29.66 KiB | Прегледано 634 пъти ]


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Нед Мар 29, 2020 12:42 pm
 


Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:20 pm
Мнения: 19
Автомобил: СААБ 9-3 TiD 2,2 1999год.
Разбрах Ви. Благодаря много. Едно последно уточнение- На снимката фланеца е маркиран(има резка). Срещу нея на блока - също. За да увелича малко "аванса", обратно на часовата стрелка ли да завъртя? Предполагам, че ДА? :clap2:


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Нед Мар 29, 2020 12:55 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 14, 2019 12:04 pm
Мнения: 21
Местоположение: Бургас
Автомобил: Сааб 2,2
imagineren написа:
Разбрах Ви. Благодаря много. Едно последно уточнение- На снимката фланеца е маркиран(има резка). Срещу нея на блока - също. За да увелича малко "аванса", обратно на часовата стрелка ли да завъртя? Предполагам, че ДА? :clap2:

Да, точно така, след като нагласиш всичко по време на теста ще усетиш разлика при старта на двигател, много не завъртай на веднъж, аз го правих на 2 пъти, маркучи и тръби Нафта за високо налягане не барай, всичко става лесно и със тях, Успех.
Влади.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Нед Мар 29, 2020 5:36 pm
 


Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:20 pm
Мнения: 19
Автомобил: СААБ 9-3 TiD 2,2 1999год.
Благодаря много, Владимире. Ден-два ще почакам да се постопли, че колата ми е на открито, пък аз съм на 73 :goodheart: и ще направя корекцията. Ще закрия и темата, както си му е реда. :)
Приятна вечер! Иван Пешев


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Сря Апр 08, 2020 3:40 pm
 


Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:20 pm
Мнения: 19
Автомобил: СААБ 9-3 TiD 2,2 1999год.
Здравей,Владимире.
Няма подобно залавяне. Направи ми впечатление, че плочката от която излизат щуцерите за тръбите към дюзите е захваната към корпуса на помпата с четири болтчета, плюс още две по диагонал. Може би е несъстоятелно предположение, но дали не може да се увеличи аванса като ги разхлабя и завъртя съвсем малко плочата обратно на часовата стрелка, след което да ги затегна отново?


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Пет Апр 10, 2020 9:57 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 14, 2019 12:04 pm
Мнения: 21
Местоположение: Бургас
Автомобил: Сааб 2,2
Здравейте господин Пешев, жалко че при вас така се захваща помпата към блока, остава последен вариант да се регулира само от пред, Най сложния вариант, за съжаление, ако ще развъртите тръбичките и планките със това нищо няма да се промени, бъдете внимателни ако барате щуцери,където излизат тръбичките за високото налягане там се намират не възвратни клапани,при не правилно сглобяване става проблем, много съжалявам че не можах да ви бъда полезен, ще бъда в България на 06-08 Май, после 14 дни карантина, и чак тогава ще мога да пътувам из България. се намирам в Халифакс със кораба.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Пет Апр 10, 2020 11:46 am
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 14, 2019 12:04 pm
Мнения: 21
Местоположение: Бургас
Автомобил: Сааб 2,2
Здравейте пак, реших като се върна, ако Ви искате и желаете, ще ви направя сам всичко,(15-30 минути) без да се бара двигател, идвам при Вас, за мен това не е проблем,(пари и подаръци не взимам) обичам със жената ми да обикаляме България,само трябва да изчакате,там е проблем, каквото трябва аз имам и ще го сложа на вас и ви ще карате самолета дълго-дълго.моя тел:+359889069698.
Поздрави Владимир.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Вто Апр 14, 2020 5:14 pm
 


Регистриран на: Вто Сеп 08, 2009 8:20 pm
Мнения: 19
Автомобил: СААБ 9-3 TiD 2,2 1999год.
Здравейте, Владимире.
Моето допускане, че плочката от която излизат щуцерите подлежи на завъртане се оказа пълен нонсенс. Такава възможност просто не съществува. Затова реших да опитам да завъртя цялата помпа, както беше Вашето предложение. При мен тя се залавя към издатък на блока , който е под термостата. Но главите на болтовете, които я държат са в кухината , където ангренажната верига се зацепва към оста на помпата. Скрита е зад плочка с площ малко над 100-150 кв.см. Последната е фиксирана чрез четири болта "звезда".За съжаление пред нея е пистовия ремък и една от шайбите му. Отгоре на всичко, между плочката и калника са само 5-6 см., в който обем е и ремъка и шайба. По-сложен достъп не бих могъл да измисля. Освен това не разполагам и с канал. С две думи - вдигам "белия байрак". Така или иначе ми предстои ходене в сервиз за смяна на жила на р.спирачка и тампони на предни амортисьори.Ще помоля монтьора да реши и този проблем. Той е добър професионалист и до сега не мога да се оплача от работата му. Само чакам да вдигнат забраната за пътуване.
Сърдечно благодаря за проявената отзивчивост и Ви желая безпроблемно завръщане в Родината!
С най-голямо уважение:Иван Пешев


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: Необичаен проблем с паленето
МнениеПубликувано на: Чет Апр 16, 2020 6:48 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Дек 14, 2019 12:04 pm
Мнения: 21
Местоположение: Бургас
Автомобил: Сааб 2,2
Здравейте Иван Пешев, радвам се за Вас, че имате познат майстор, Рядкост в наше време,Бял байрак няма да вдигаме,така че каквото да не направи майстора е добре, когато ще се върна, ще се чуем, и все пак, ще ви направя това което имам и аз, Победа или Смърт, бял байрак нямаме.
Лека вечер и весели Празници.
Владимир Банков.


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Моделите » Saab 9-3

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab