Портал » Начало форум » Saab кафе » Връзки, статии и новини.

 

Напиши нова тема Отговори на тема
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Съб Окт 03, 2009 5:08 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Авг 29, 2007 10:31 am
Мнения: 1675
Местоположение: София, квартал на Банкя
Автомобил: 9-5 2007 2.0t, 9-3 2007 1.8t
Aдаш, откъде ги взе тия 5.20 :), може би с теглич ;). Доколкото си спомням е 5.05 или нещо от сорта, не че има голяма разлика. А те Сааб май никога не са се славили като най-маневрените автомобили. Не знам защо е така, уж са си чисти Опели а радиуса им на завой е с поне метър по-голям (говоря за 9-3СС и Опел Вектра). Това не ме притеснява особено честно казано...

_________________
Не е важно какъв Сааб караш, важното е че караш Сааб


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Съб Окт 03, 2009 9:43 pm
 

Аватар

Регистриран на: Нед Ное 09, 2008 3:42 am
Мнения: 239
Местоположение: Ямбол
Автомобил: Saab 9-5 2.0 MY00 , 9-5 HOT Aero ATS MY05
Adasha написа:
Кой ЕксЕф, дизеловия ли? Или компресорния 5.5? :D Ще ми е интересно каква маневреност ще има 9-5. Като знам 9000 дето е 5 метра без малко как тромаво завива и с какъв радиус, представям си кола 5.20 с предно предаване какъв кошмар при обратен завой може да стане..



Карах този дизеловия мотор(мой познат си го купи).В класа си няма кой да го мине XF Kato se почне от интериор до екстериор.Доста екстри и като цяло е 100% английска разработка.Като се има в предвид, че го купихаИндийците кой знае какво ще е следващото им поколение.

Трябва да си букна скоро един Тест-Драйв и на новия V8 510 кончета да му се понакефя на някой трип до океана но просто не ми е останало време.С удоволствие ще подкарам и Аерото дано го докарат скоро, че вече не издържам :)) набелязал съм си и една магистрална отсечка за 200+ без камери :twisted:


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Вто Окт 13, 2009 9:57 pm
 

Аватар
Remove before flight
Remove before flight

Регистриран на: Вто Юни 07, 2005 6:14 pm
Мнения: 3033
Местоположение: Козлодуй - на топло в реакторите
Автомобил: ex 9000, 9-5 2.3 aut. Devil Performance
Позната ли ви е тази задница? Ако не, върнете се на стр. 15. :wink:

Изображение

_________________
Много харесвам СААБ, но ще си купя Мерцедес, да не ме помислят за беден.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Сря Окт 14, 2009 8:37 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Вто Сеп 05, 2006 1:12 pm
Мнения: 1020
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 900NG; Opel Zafira 1,9cdti
Iztrebitel написа:
Позната ли ви е тази задница? Ако не, върнете се на стр. 15. :wink:

Изображение

Да, на Chevrolet Epica e :P

_________________
СААБ някога може и да не е бил поп-фолк....


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Съб Фев 27, 2010 3:52 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пон Дек 06, 2004 7:57 pm
Мнения: 301
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 Aero 2003 sedan
Здравейте!

Скивахте ли краш тест-а на Euro NCAP?


Страшно здрава ми се струва - 94% на челен удар при тия 2 тона железо...
За сравнение - те май и на 80% дават пак 5 звездички, според зависи и отстрани, и откъдето там още ги джаскат как се представи...
:)

_________________
heavy metal


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Вто Мар 23, 2010 3:24 pm
 

Аватар

Регистриран на: Вто Апр 15, 2008 5:08 pm
Мнения: 598
Местоположение: Plovdiv,BG
Автомобил: Mazda 3 2.0D Sport 2007 +Yamaha FZ1N 2007
http://news.automedia.bg/read/9247.html :signsaab:

_________________
Aces High


          Върнете се в началото  
 
Offline
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Вто Мар 23, 2010 3:34 pm
 

Аватар
Just Married
Just Married

Регистриран на: Сря Мар 05, 2008 1:17 pm
Мнения: 2555
Местоположение: София
Автомобил: 9-5 LeGo Deviltune, Mini Cooper S
Браво! А за колко време се произвежда един автомобил? Или по-скоро колко ще правят на ден?

_________________
Карам Saab!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Нед Юни 27, 2010 1:26 pm
 

Аватар
turbo cornpressor
turbo cornpressor

Регистриран на: Пон Сеп 29, 1975 8:20 pm
Мнения: 5003
Местоположение: Зад волана на Saab-а
Автомобил: 9000 CDE Nordic, 9-5 Vector Combi
Ето малко инфо по въпроса кога ще пристигне първата нова 95-ца в България...

онлайн системата за поръчки написа:
Estimated production date 2010.07.02


Което значи, че около 2 седмици и половина след това колата ще стъпи в шоурума ни.

_________________
Saab не е просто автомобил. Това е начин на мислене!

Изображение
Where the 900 fits in!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Нед Юни 27, 2010 2:58 pm
 

Аватар
Отстранен
Отстранен

Регистриран на: Пон Сеп 29, 2008 7:14 pm
Мнения: 1178
Местоположение: England-Surbiton
Автомобил: SAAB 9000 AERO
10дни и 19 часа ме делят от презентацията и тестдрайва на 9-5цата! Тук нещата явно стават малко по бързо :angel:


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Чет Юли 22, 2010 10:56 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Пон Дек 06, 2004 7:57 pm
Мнения: 301
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 Aero 2003 sedan
Я вижте едно тест драйвче в "Дневник". Споменават се и някакви цени:

http://dnevnik.bg/skorost/2010/07/21/935842_noviiat_iztrebitel_na_saab/

_________________
heavy metal


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Чет Юли 22, 2010 2:00 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Авг 29, 2007 10:31 am
Мнения: 1675
Местоположение: София, квартал на Банкя
Автомобил: 9-5 2007 2.0t, 9-3 2007 1.8t
Уф, каквато ни държавата такъв ни и Батман-а, в случая авто-журналистите...

"Черен панел" - това си е директно за бисерите :rofl:

_________________
Не е важно какъв Сааб караш, важното е че караш Сааб


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Чет Юли 22, 2010 7:00 pm
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Нед Май 27, 2007 5:36 pm
Мнения: 724
Местоположение: София
Автомобил: SAAB 9-5 NG 2.0t, 220HP
Тези дни ходих до Лозана и видях на живо новия 9-5. Наистина е огромен и много красив. Беше светло син на цвят. Жалко, че нямах възможност да го покарам малко :D Имаше и други интересни коли, но като цяло цените са много завишени в сравнение с тези в България /за някой модели дори двойно/. Все пак усещането да съм сред толкова много сааби беше супер :D За сравнение прилагам колите, които в момента те продават като линк. Не е реклама просто за информация. От този така наречен там "гараж" на СААБ преди три години и половина си купих моята 9-3-ка и съм много доволен, но сега, когато я продавам си мислех, че я продавам скъпо. Ето какви интересни цени имат те и си държат на тях.
http://www.saab-crissier.ch/saab/index. ... &Itemid=18

_________________
Всяко 9-3 мечтае да стане голямо 9-5...


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Пет Юли 23, 2010 8:23 am
 

Аватар
saab-club.com member
saab-club.com member

Регистриран на: Сря Окт 28, 2009 1:52 pm
Мнения: 223
Местоположение: София
Автомобил: Saab9-5 Deviltune 200+
В mobile.de също се появиха обяви и цените са доста атрактивни,за нови коли говорим.


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Пон Юли 26, 2010 1:21 pm
 

Аватар

Регистриран на: Пон Юни 11, 2007 7:15 am
Мнения: 1482
Местоположение: Пловдив
Автомобил: ex SAAB 9-3; BMW X3; BMW 320d coupe MY'12
saab написа:
Ето малко инфо по въпроса кога ще пристигне първата нова 95-ца в България...

онлайн системата за поръчки написа:
Estimated production date 2010.07.02


Което значи, че около 2 седмици и половина след това колата ще стъпи в шоурума ни


Някакви изгледи или прогнози кога ще видим "Големият кораб на викингите" на българска земя?

_________________
Изображение
Ако един мъж е красив, верен и внимателен, то тогава няма значение какъв цвят е Saab-ът му!


          Върнете се в началото  
 
 Заглавие: Re: SAAB 9-5 M.Y.2010 - статия и огромна картинка
МнениеПубликувано на: Сря Юли 28, 2010 12:46 pm
 

Аватар

Регистриран на: Съб Фев 25, 2006 12:26 am
Мнения: 899
Местоположение: София
stocky написа:
saab написа:
Ето малко инфо по въпроса кога ще пристигне първата нова 95-ца в България...

онлайн системата за поръчки написа:
Estimated production date 2010.07.02


Което значи, че около 2 седмици и половина след това колата ще стъпи в шоурума ни


Някакви изгледи или прогнози кога ще видим "Големият кораб на викингите" на българска земя?


Абе за "на българска земя" като че ли е рано да се приказва още, но дет се вика планината като не оди при еди кой си, той оди при нея, та миналата седмица по заръка на партията ходих аз до онуй шведско село да видя за какво става въпрос и останах приятно изненадан от много работи. Сега ще засиля малко снимчици и ще пораскажа за какво иде реч.

Ето така ни посрещнаха. Много 9-5 ца много нещо, чак главо да ти се замае....

Изображение

После се повозихме из Тролхетанската околия, като първото нещо което заснехме е разбира се футуристичния пиниз, който се нарича Хед Ъп дисплей.

Изображение

Светая светих за всеки саабер, таблото с жълтите стрелки и кривата скала на километража.

Изображение

Спряхме че да си поразменим конете и аз реших малко да пощракам на спокойствие, докато колегите се втурнаха да маат сандвичи от една стиропорена кутия.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Е тука един колега от Литва ме снима, докато драйвим доволен като слон. 2.0 Турбо 220 к.с, много ми хареса тоя двигател, много по саабски върви/работи и колата с него е нечовешки тиха вътре.

Изображение

Изображение

Е тука среща между стария и новия

Изображение

Красиво дупенце. Скарлет Йохансон може вода да му носи...

Изображение

Въпросния километраж, дето изглежда като самолетен уред (висотомер май имитира)
Пинизи разбираш ли, еъркрафт херитидж, или луд на шаренко се радва. :lol:

Изображение

Сребристото си е сребристо...

Изображение

Малко джантички

Изображение

Изображение

Изображение

Ето така стоят нещата на конвейера, дето уж не е разрешено да се снима.
То снимките са през едно стъкло де, та ще ме извинявате за качеството

Изображение

Изображение

А ето това е плаца с готовата продукция.

На преден план колата е тъмносиня. Ако не се лъжа именно такава е поръчана за демо кола на "Скандинавия Моторс"

.....па може и конкретно тази да е, знам ли.

Изображение

Изображение

После ни заведоха на полигона, където имахме малко лекции, малко возене и разни други неща.

Изображение

...цъкахме с език около смачканите коли.

Изображение

Изображение

Изображение

Баце Трайчо :hahaha

Изображение

Тук му се е отпечатал фейса

Изображение

Тук се вижда какво се случва с педалния блок.
Всичките педали се прибират горе долу 15-на сантиметра надолу и се разчекват настрани с идеята да предпазят ходилата и глезените от травми и счупвания.

Я вижте манекена с кви пинизчийски велурени чепици го издокарват.

Изображение

Идеята е при докосването с педалите да остават следи от белия материял с който са намазани. Както се вижда в нашия случай имаме идеално чисти обувки, което ни намеква, че опасност за краката практически не съществува.

Иначе вътре колите са се държали по различен начин. Едната таблото и не беше мръднало, на другата пък централната конзола се беше разпърдяла доста основателно.

Изображение

....и както си гледаме ние тоз горчив шведски катаклизъм изведнъж дойдоха ония пичове.....

Изображение

Изображение

Изображение

....осмрадиха ни орталъка накрая, мани....

Изображение

Па аз като по нахален после се набутах да разгледам кво има в тия коли, че се и снимах.
...е нищо особено, самоблокиращ диференциял, Хирш мозък на мотора, изскубано ESP и бутон на ръчната спирачка затегнат със свинска опашка.

Изображение

После се появиха едни пичове, двама, дето говореха един през друг като сектанти и ни демонстрираха разни бъдещи аксесоарчета които ще са достъпни за новата 9-5.

Пример: Двадесет цолови джанти, които аз харесах доста, а един колега каза, че били като ножове за царевица....

Изображение

Монолитни спирачни апарати, дето биле на неква известна фирма разправят....

Изображение

Спойлерче и теглич (няма да вървят комплект, спокойно)

Изображение

Задни и странични щори

Изображение

Различни вариации на тема стандартни 19 цолови джанти.

Изображение

...и всякакви други детски седалки, багажници и прочее нужни за някого неща.

Оттам пак ни върнаха в завода

Изображение

където видях много красива бяла 9-3 с турбохикс пакет.

Изображение

После ходихме до музея, от който повечето от вас са виждали достатъчно снимки. Разликата е само в това, че в едно кьоше са прибрали някакъв доста очукан състезателен Spyker.

Изображение

и пред музея имаше отново много интересна червена 9-3 с турбохикс пакет

Изображение

...имаше и една с много готини 19 цолови Хирш джанти, ма докато успея да я щракна избяга нанякъде.

Вътре в музея е паркирана последната стара 9-5 и първия сглобен в Тролхетан 9-3 Кабрио. Кабриото не съм го снимал, щото кабрио като кабрио, кво толкова.

Изображение

По едно време с извинение нещо ми даде зор да ходя до клек бара и озъртайки се набързо се набутах в някакъв служебен кенеф, където се натъкнах на едно доста легендарно желязо.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Доста странно. Такова важно парче от саабската история просто си седи там в някаква тоалетна. Шведска му работа, спокойна и непукистка.

Показаха ни снимка на местния огромен саабски дилър ANA, от времето когато сервиза му е бил горе долу колкото този на "Скандинавия Моторс" а шоурума е бил просто на тротуара пред него..... :mrgreen:

Изображение

После пак ни върнаха във фабриката, където имаше чисто нова 9000-ка

Изображение

Готина 900-ка

Изображение

Още по яка 99-ка

Изображение

...и прочее саабски вкаменелости

Изображение

около тях пък се моташе някъв местен чичко с един много приятен на цвят кабриолетец (нека му е зле)

Изображение

Па после видяхме и друг кабриолетец, с някакви такива турбохиксови украшения и орнаменти по него

Изображение

Изображение

Изображение

...и за финал една красива 9-3. Просто ми хареса.

Изображение

Нека драсна и някое друго заключително изречение. Ще се постарая да предам това което почуствах след двата дни прекарани в Тролхетан.

По рано, като ходих през 2007 за премиерата на фейслифта на 9-3 още тогава се наблюдаваше криво настроение сред хората във фабриката, по обясними причини.
Новата 9-5 се бави, бъдещето е неясно, GM се поклащаше още тогава, абе мамата си трака, средна работа.

След всичките драми които заедно преживяхме в края на 2009 и чувствителното забавяне на началото на производство на новата 9-5 отивах без особено настроение вече да я гледам на живо, признавам си без бой. Половината колеги се бъзикаха с фрази от типа "кво да я гледаме бе, тя вече остаря" и други подобни, обаче.....

Посрещнаха ни усмихнати и весели колеги. Фабриката изглежда по различен начин. Усмихнати хора бръмчат с мотокари и велосипеди напред-назад из, по двора се търкалят боклуци :mrgreen: , площадката за готова продукция пращи по шевовете, от конвейера на всеки 4-5 минути слиза по една кола, абе има живот определено.

Всички са доволни и щастливи заради отделянето от административната структура на GM. Естествено е, че по започнатите проекти сътрудничеството ще продължава, в това число и по новата 9-5 и 9-4 Х, (който btw също видяхме на живо, и то вече сериен екземпляр) но вече Saab ще може да внася конструктивни промени във всичко когато и както намери за добре, без всяка бурма да бъде съгласувана със 150 човека (което води до огромни забавяния).

Сега за новия 9-5.

Хората са направили един много комфортен, сигурен и динамичен автомобил.
Нетипично за Saab той е и доста авангарден като външен дизайн. Определено привлича погледите.

На мен най ми допадна версията с 2.0 Турбо и 220 к.с. Тихо, сравнително икономично, върви си добре автомобилчето и е някак си по саабесто от другите, щото си е четири цилиндъра.

При Аерото, признавам си, не успях да се доредя да карам, но там нещата са ясни.

Единия пич от Saab Performance Team след нашето каране ни повози по полигона с такава кола, като я засука със 180 км/ч във виража. Колата не мръдна, ама буквално не мръдна от траекторията си, въпреки че и асфалта точно там е леко неравен, а тоя наглец държеше волана с една ръка на всичкото отгоре. :shock:

За последно такова нещо съм усещал в Porsche 911 Turbo. Мисля че по нататъшните коментари са излишни.....

Дизеловата версия върви добре, въпреки че 160 коня първоначално изглеждат малко за тази каросерия, и въпреки че специално дизелите които карахме бяха на по 7-800 километра пробег, т.е. още не са се "развървяли" като хората.

Колата е една идея по шумна от бензиновата версия, но е съвсем в рамките на нормалното и поносимото. Нищо общо с думкането и тракането на 9-5 OG с който и да е от дизеловите двигатели. Да ме прощават тук пишещите и четящите 9-5 OG дизелисти, но това си е самата истина.....

Та така, очакваме и ние с нетърпение вече да дойдат нашите екземпляри от новия 9-5, за да може това което изпитах аз да го изпитате всички вие.

Стискайте палци. Сааб наистина навлиза в нова ера.

....и разбира се, който каквото има да пита, да пита, ще отговарям с радост и готовност на всички въпроси които не съм засегнал до момента.

_________________
В страна в която на всеки квадратен километър съжителстват двадесет души и един лос вие не можете да създадете просто един автомобил. Вие можете да създадете само Saab

"Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна" © Dr. Feelgood


          Върнете се в началото  
 
  Препоръчваме Ви:   

Портал » Начало форум » Saab кафе » Връзки, статии и новини.

 
Напиши нова тема Отговори на тема



Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Иди на:  

Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Ads

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, X-Static by Skin-Lab